VAN RYSEL

RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz

₺185.000
İlk Yorum Yazan Siz Olun
Ref. : 8771103

Bu bisiklet, aerodinamik, hafiflik ve sağlamlık dengesi arayan yarışçılar için tasarlandı. RACER için RCR, adında kendi DNA'sını taşır.

Aerodinamik uzmanları tarafından geliştirilen ve test edilen bugüne kadarki en gelişmiş bisikletimiz, saf performans ile sürüş keyfi arasında mükemmel bir denge sunar. RCR veya RCR PRO, seçim sizin!

Renk: Beyaz

  • M Stokta Mevcut Değil
  • L Stokta Mevcut Değil

ürün faydaları

Performans

%100 karbon kadro ve maşa

Aerodinamiklik

Rüzgar tünelinde onaylanmış kadro ve maşa

Hafiflik

M boyda 8,1 kg.

Fren gücü

Güçlü ve aşamalı hidrolik diskli frenler

Çok işlevlilik

2 × 12 vites sistemi

ürün fotoğrafları

RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz
RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz
RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz
RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz
RCR Sram Rival 2 × 12 Vites Karbon Yol/Yarış Bisikleti Beyaz

teknik bilgiler

RCR ÜRÜN GAMI

RCR ürün gamı, ödün vermeden eksiksiz bir bisiklet arayan tüm bisikletçileri memnun edecek. Bu bisikletin önceliği performanstır. Her boru bölümü ana rüzgar açılarında (-15°/+15°) mümkün olduğu kadar verimli olacak şekilde hesaplanmıştır. Bu bisiklet, hafif aero bisiklet kategorisine girmektedir ve onu olağanüstü bir bisiklet haline getiren ideal hafiflik, sağlamlık ve aerodinamik dengesi sunar. Tüm arazilerde kazanma kapasitesine sahip bir bisiklet arıyorsanız RCR yanınızda!

RCR İLE RCR PRO ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Bir karbon kadronun en önemli özellikleri geometrisi, yapısı ve kaplamasıdır. Kaplama, karbon fiberlerin bir araya getirilmesidir. Tüm fiberler aynı özelliklere sahip değildir.

RCR kadroda yalnızca yüksek modüllü fiberler kullanıyoruz. RCR PRO'da ise en fazla gerilime maruz kalan alanlarda kadronun sağlamlığını artırmak ve aynı zamanda hafif olmasını sağlamak için özel fiberler seçtik.
RCR Pro en ileri seviye kullanıma hazırdır.

KADROYU İNCELEYİN

RCR kadrosu 830 g ağırlığında olup M boyda boyalıdır
RCR pro kadrosu 790 g ağırlığında, M boyda boyalıdır
M boyda boyalı RCR maşası 380 g ağırlığındadır

Kadro maksimum 33 mm'lik lastik kesitini kabul eder.
Renklere göre ağırlıkta farklılıklar olabilir (+/- 50g)

SRAM RIVAL GRUP VE QUARQ GÜÇ SENSÖRÜ

BU RCR, QUARQ güç sensörüyle donatılmış eksiksiz SRAM RIVAL ETAP AXS grubuyla donatılmıştır. Güç sensörü, antrenmanlarını planlayarak ilerlemek isteyen bisikletçiler için olmazsa olmazdır.
Toplam vites sistemi ağırlığı: Güç sensörüyle birlikte 3045 g

Elektrik grubunda iki ayrı batarya bulunur (her vites değiştirici için bir adet). Bisikletinizin parametrelerini ayarlamak ve antrenmanlarınızdan veri almak için SRAM connect uygulamasından faydalanabilirsiniz.

SRAM RIVAL VİTES SİSTEMİ

Vites kolu: RIVAL ETAP AXS D1
Ön aktarıcı: RIVAL ETAP AXS D1
Arka aktarıcı: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T

Ruble: RIVAL XG 1250 D1 10-36
Aynakol: RIVAL D1 DUB PM 48/35T

Boyuta bağlı olarak krank uzunluğu
XS/S: 170 mm
M: 172,5 mm
L: 175 mm

SRAM RIVAL zincir

SRAM elemanları kolayca değiştirilebilir ve FORCE ve RIVAL ürün gamları arasında uyumludur.

VİTES SİSTEMİ BAKIMI

Özellikle zorlu koşullarda bisiklet sürüyorsanız (ıslak ve/veya kirli yollar) vitesinizin düzenli bakıma ihtiyacı vardır
Düzenli bakımla vitesinizin kullanım ömrünü uzatabilirsiniz.

Bu aletle zinciri düzenli olarak kontrol etmeniz son derece önemlidir:

https://www.decathlon.fr/p/testeur-d-usure-chaine-velo/_/R-p-120530?mc=8351086 

VİTES SİSTEMİNİN KULLANIM ÖMRÜ

Bisiklet alırken, vites sistemi seçiminde bakım maliyetini de göz önünde bulundurmanız gerekir.
Aşağıdaki değerler ortalama değerlerdir ve referans amaçlı verilmiştir, bakım durumuna göre önemli ölçüde farklılık gösterecektir.

Bakımı iyi yapılmış bir zincirin ortalama ömrü 5.000 km'dir.
Bir rublenin ortalama ömrü 10.000-12.0000 km'dir.

Bakımı iyi yapılmamış bir zincir, kadroya hasar veren zincir atmalarına neden olabilir.

DİSK FRENLER

160 mm ön ve 140 mm arka disklere sahip SRAM RIVAL disk freni. SRAM RIVAL diskli frenler hidroliktir ve dolayısıyla frenleme, hidromekanik frenlere göre daha aşamalı ve daha güçlüdür.

Bir alıştırma süresi gereklidir. Düşük hızda (20 km/sa) 20 aşamalı frenleme yapın, ardından 30 km/sa hızda ikinci bir frenleme serisi yapın. Her iki frenin de alıştırılması gerekir.
Alıştırma, balata ile disk arasında daha iyi bir tutunma sağlar.

HİDROLİK FRENLERİN BAKIMI

Hidrolik frenler, fren kolu ile kaliper arasındaki kapalı bir devre aracılığıyla çalışır.
Sızdırmazlık bir hortumla sağlanır.

Zaman içinde hortumlarda normal bir basınç kaybı gerçekleşir ve bu da frenleme etkinliğini düşürür. Fren muhafazası çok yumuşak olduğunda veya gidon kolunun sonuna ulaştığınızda sisteminizin havasını almanız gerekir. Bu işlem için uygun aletler ve teknik bilgi gereklidir.

UYARI VE AYARLAR

Dikkat: Asla boşta fren yapmayın; tekerlek yoksa fren balatalarının yapışma riski söz konusudur.

Diskin temas etmesi durumunda tekerleği ve kaliperi yeniden hizalamak için aşağıdakileri yapın:

- Tekerlek aksını gevşetin
- Sert fren yaparken bir yandan aksı yeniden sıkın
- Disk hala temas ediyorsa aynı işlemi kaliperi gevşeterek yapmanız gerekir
- Sorun devam ederse mağazadan randevu alın.

ZIPP 303S JANTLAR

ZIPP'in 303 S jantı markanın en son teknolojilerinden yararlanıyor. %100 karbon tubeless ready kancasız jant. 45 mm profil yüksekliğine sahip olan bu çok işlevli profil, yarışçıların her türlü araziden geçmesini sağlayacak. 23 mm iç genişliği, 28 mm kesitli lastikleri çok iyi destekleyecektir. Maksimum 2 ila 5 bar arası basınç.
Çiftin ağırlığı 1530 g

MICHELIN POWER CUP SİYAH LASTİK

Yarışma ve antrenmanlara yönelik Michelin Power Cup yol lastiğiyle güveninizi artırın. Cofidis ekibinin yarışlarda kullandığı bu lastik, doğrudan MotoGP teknolojisinden ilham alarak hız ve performans sağlıyor.
Michelin Aramid Shield teknolojisinin yanı sıra 3x120 TPI karkas sayesinde hafif ve güvenilirdir. Michelin GUM-X kauçuğu, kuru veya ıslak yüzeylerde iyi tutuş ve dengeyi garanti eder.
700 × 28: 4,00 ila 6,50 Bar arası basınç

240 g

TUBELESS VEYA İÇ LASTİK

Bisikletle birlikte verilen tubeless valfi kullanarak lastiklerinizi tubeless hale getirmenizi tavsiye ediyoruz.

Tubeless yapı daha fazla rahatlık ve daha yüksek performans sağlar ve ufak sıkışmalarda lastiğin kendi kendini onarmasını mümkün kılar.

Elbette lastiğinizin patlaması ve büyük bir delik açılması durumunda tamir setinizde mutlaka bir iç lastik bulunmalıdır.

SÜRÜŞ POZİSYONU

Karbon RCR sele borusu -15mm

Decathlon road light 145 mm sele, bu sele dengeyi artıran ve yumuşak doku bölgesindeki baskıyı azaltan kısa bir buruna sahiptir. Ağırlık: 250 g 

PEDALLAR

Pedalsız teslim edilir.

HANGİ BOYU SEÇMELİYİM?

Bisikletin geometri tablosuna bakın.
İki boy arasında kaldıysanız, daha kısa bir bisiklet, daha hızlı tepki veren bir bisiklet arayanlar için daha uygundur. Buna karşılık, uzun mesafelerde daha iyi konum almak için daha büyük bir boy seçebilirsiniz.

ÖNEMLİ/GÜVENLİK

ZIPP jantlar 'hookless' yapıdadır, yani lastiği jantta tutan bir kanca yoktur.
Lastiğin janta tutunmasını sağlayan basınçtır.

ZIPP tarafından önerilen maksimum basınca uyun; hiçbir koşulda 5 bar'ı aşmayın, aksi halde lastik yerinden çıkabilir.

Garanti

Karbon kadrolar ve maşalarımız 5 yıl garantilidir.

Ağırlık

8.5 kg

vıdeo

ürün konsepti ve teknolojisi

Ürün Bileşimi

Bisiklet şasisi: 100.0% Karbon

Bakım tavsiyesi

Yıkamayınız.

Kuru temizleme yapmayın.

Ütülemeyin.

Kurutma makinesinde kurutmayın.

Beyazlatıcı kullanmayınız.

müşteri değerlendirmeleri

25 adet üzerinde satın alma talepleriniz için kurumsal satış sayfamızı ziyaret ediniz